Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dlaczego nie ma dźwięku w O1 - Wygłuszenie drzwi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez Nexus6
    Zamieszczone przez marqz
    tą matą twardą "dynamat"
    1. twardej maty to Ty jeszcze nie widziałeś;


    2. nie ma czegoś takiego jak "twardy" Dynamat
    1. OK nie widziałem.

    2. Ok. Plastyczna mata z folią - extreme firmy Dynamat.

    [ Dodano: Wto 15 Kwi, 08 13:23 ]
    Dzisiaj oklejone tylne drzwi...
    :-)

    Czy ktos kiedys wygłuszał dodatkowo może komorę silnika? Zeby mnie pyrkało w środku?
    Combi 1.9TDI

    Komentarz


    • #27
      Re: Pierwszy etap zakończony!

      Zamieszczone przez marqz
      Dobry wieczór!
      Pierwszy etap zakończony. Miekkie maty wewnatrz.
      Dokonczenie dynamatem!
      I powiem jeszcze jedno! Jest ogolnie ciszej w aucie. Prawdopodobnie jeszcze wygłuszę tylne drzwi samą tą matą twardą "dynamat".
      Pozdrawiam!
      Pytanie laika: czy wygłuszenie polega jedynie na przyklejeniu mat jak na zdjęciu marqz, czy trzeba również kleić maty do samej blachy?
      Adam... Używam:
      Rolka: e11FL 97KM/130Nm
      Passek: B6 175KM/366Nm

      Komentarz


      • #28
        Re: Pierwszy etap zakończony!

        Zamieszczone przez Agamek12
        Zamieszczone przez marqz
        Dobry wieczór!
        Pierwszy etap zakończony. Miekkie maty wewnatrz.
        Dokonczenie dynamatem!
        I powiem jeszcze jedno! Jest ogolnie ciszej w aucie. Prawdopodobnie jeszcze wygłuszę tylne drzwi samą tą matą twardą "dynamat".
        Pozdrawiam!
        Pytanie laika: czy wygłuszenie polega jedynie na przyklejeniu mat jak na zdjęciu marqz, czy trzeba również kleić maty do samej blachy?
        Są tacy co kleją cale wewnatrz. Mi okleili blache tylko w okolicy glosnika (za glosnikiem)
        (Przymierzam sie do subwooferow w schowkach w bagazniku. )
        Combi 1.9TDI

        Komentarz


        • #29
          Re: Pierwszy etap zakończony!

          Zamieszczone przez marqz
          Zamieszczone przez Agamek12
          Zamieszczone przez marqz
          Dobry wieczór!
          Pierwszy etap zakończony. Miekkie maty wewnatrz.
          Dokonczenie dynamatem!
          I powiem jeszcze jedno! Jest ogolnie ciszej w aucie. Prawdopodobnie jeszcze wygłuszę tylne drzwi samą tą matą twardą "dynamat".
          Pozdrawiam!
          Pytanie laika: czy wygłuszenie polega jedynie na przyklejeniu mat jak na zdjęciu marqz, czy trzeba również kleić maty do samej blachy?
          Są tacy co kleją cale wewnatrz. Mi okleili blache tylko w okolicy glosnika (za glosnikiem)
          (Przymierzam sie do subwooferow w schowkach w bagazniku. )
          czyli jeśli okleję "wewnątrz" tylko za głośnikiem (oczywiście z pewną tolerancją) a całość "pod tapicerką", to uda mi się polepszyć dźwięk? Do tego oczywiście dystanse z MDF. Pytam, bo z uwagi na koszty i "lubienie" samodzielnego grzebania przy samochodzie bedę chciał prace wykonać sam. A boję się wyklejać całość w środku z obawy przed odklejeniem...
          Adam... Używam:
          Rolka: e11FL 97KM/130Nm
          Passek: B6 175KM/366Nm

          Komentarz


          • #30
            Re: Pierwszy etap zakończony!

            Zamieszczone przez Agamek12
            [czyli jeśli okleję "wewnątrz" tylko za głośnikiem (oczywiście z pewną tolerancją) a całość "pod tapicerką", to uda mi się polepszyć dźwięk? Do tego oczywiście dystanse z MDF. Pytam, bo z uwagi na koszty i "lubienie" samodzielnego grzebania przy samochodzie bedę chciał prace wykonać sam. A boję się wyklejać całość w środku z obawy przed odklejeniem...
            to bedzie mniej wiecej tak jakbys sie przesiadł z Favoritki na Octavie ;-)...

            PS. Widziałem naocznie jak to sie robi i powiem ze jest dosyc latwo... Jak chcesz porownac mozemy sie umowic w Wawce ;-).... porownasz sobie do "fabryki" bo ja mialem "fabryke" i dostateczne porownanie ;-)
            Combi 1.9TDI

            Komentarz


            • #31
              hmmmm ja sie upre przy swoim jak juz wygluszac to srodek i na zewnatrz + panele mdf i ew. tapicerke do tego dobre kable , tweetery w slupeczki , wzmacniacz , dobre radio i ew. w ostatecznosci subik jak basu bedzie malo w co watpie
              marqz, co do wygluszenia komory silnika to niezly pomysl o ile masz mozliwosc wyciagniecia silnika i zrobienia tego porzadnie i porzadnymi materialami (czyt. Dynamat Extreme), do ogolnego efektu mozna dodac wygluszenie calej kabiny w srodku (ja u siebie tak zrobilem dynamatem , soudalem i taka fajna pianka). Zobacz w poscie podwieszonym etapy budowy CA u Nexusa wiele sie dowiesz ...
              Radio: C90r+XDP210EQ
              Kable:Opt,Skyline,50 mm
              Wzm:XES M1+FP 1.800
              Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez ziutsane
                hmmmm ja sie upre przy swoim jak juz wygluszac to srodek i na zewnatrz + panele mdf i ew. tapicerke do tego dobre kable , tweetery w slupeczki , wzmacniacz , dobre radio i ew. w ostatecznosci subik jak basu bedzie malo w co watpie
                marqz, co do wygluszenia komory silnika to niezly pomysl o ile masz mozliwosc wyciagniecia silnika i zrobienia tego porzadnie i porzadnymi materialami (czyt. Dynamat Extreme), do ogolnego efektu mozna dodac wygluszenie calej kabiny w srodku (ja u siebie tak zrobilem dynamatem , soudalem i taka fajna pianka). Zobacz w poscie podwieszonym etapy budowy CA u Nexusa wiele sie dowiesz ...
                Czekaj czekaj... Ja chyba jednak sie dogadalem ze ma mi w przednich wykleic cala blache w srodku.... bo mowil ze wystarczy pod glosnikiem kawalek.

                Niestety nie zdejme silnika.
                Widziałem fotki Nexusa. Czad! Az boje sie zapytac ile kosztowalo!
                Ja bym chetni wykleil chociaz podloge ale patrzylem jakby tam posciagac plastiki i wykladzine i raczej sam tego nie zrobie
                Combi 1.9TDI

                Komentarz


                • #33
                  tez tak mowilem udalo sie jeden weekend i gotowe
                  tutaj masz male conieco : Forum - Octavia Club Polska
                  a tutaj moje drzwi i jak to wyglada mniej wiecej u mnie ale jeszcze daleka droga przedemna ... Forum - Octavia Club Polska
                  Radio: C90r+XDP210EQ
                  Kable:Opt,Skyline,50 mm
                  Wzm:XES M1+FP 1.800
                  Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

                  Komentarz


                  • #34
                    Też słyszałem (jeszcze nie na własne uszy :twisted: ) że wygłuszanie daje efekt Ja właśnie jestem w trakcie, trzeci dzień roboty i końca nie widać, jak u Majewskiego
                    "Ja się staram, uwierz tak jeździć tylko sam, ale wciąż się zapominam co sprowadza mnie do dna" O.S.T.R <- skąd to znam... :>

                    Komentarz


                    • #35
                      Cześć koledzy!
                      Internet nie wybacza.
                      Czytam swoje posty z ..? 2008-09 i sam się z siebie śmieję. Jaki ja byłem wtedy "młody"
                      Nie chcę otwierać nowego wątku więc zaryzykuję ze kontynuacja będzie tutaj.
                      Po pierwszej euforii muszę niestety uderzyć się w piersi... owszem pracę należy powierzyć fachowcom (lub zrobić samemu jeśli wie co i jak). Ale dobrym fachowcom!
                      Po jakimś czasie okazało się że w każdych drzwiach zaczyna przeciekać podczas deszczu! Najbardziej w drzwiach przednich.
                      Ponieważ zwykle mało stałem pod chmurką więc jakoś rzadko zwracałem uwagę. Ale jednak nie da sie tego ukryć. Ciągle podczas parkowania w deszczu na uszczelkach w czesci dolnej była woda, ktora niestety płynęłą do środka.
                      Od tego czasu minęło już ...omg... z 8 lat. W końcu się za to wziąłem.
                      Pojechalem do lakierni/blacharza. Jego ocena była taka, że przyczyna leży w tym, że te maty zostały przyklejone "ot tak jak leci" - naklejone na te plastikowe kostki do ktorych dokrecane są "tapicerki". Że to się poodklejało i pofałdowało. Myslalem zeby dać im do nawet poprawy.
                      Ale tymczasem zdecydowalem się trochę pogrzebać samemu. Nie sztuka cos pozrywać i połamać ale dlaczego nie spróbować. Udało mi się zdjąć tapicerke i uwaga nawet założyć ... z jednym wyjątkiem. Wkręt pod klamką niestety nie chce się wkręcać... latał luźno więc go wywalilem całkiem. Nie wiem dlaczego niczego nie łapie.
                      No ok. Dość tego bajania.
                      Mam zdjęcia jeśli to konieczne ale musiałbym je gdzieś wrzucić z ogolnym dostepem.

                      W każdym razie jest tak.
                      Faktycznie jest tak, że mata była gdzieniegdzie poodklejana od blachy drzwi ale tragedii nie było.
                      "Namioty" nad plastikowymi dwoma kostakim do wkręcania tapicerki były... ale nie jestem pewien czy to jest przyczyną przeciekania.
                      I uwaga wisienka na torcie... MDFowe gniazdo głosnika ma plamy od zacieków. Na łuku zewnetrznym (drzwi) jest nawet solidnie spuchnięte to MDFowe gniazdo (od wilgoci).
                      No i tu rodzi się pytanie... od czego, dlaczego i co zrobić.
                      Żeby nie demontować sto razy (juz niektore wkrety sie przekręcaja) okleiłem dokladnie dolne łączenia srebrną taśmą. Okleilem tez ile to mozliwe MDFowe gniazdo ale przyznaje, że na mój gust nie jest to WR200 -> jak w zegarku ;-) - wodosczelnosci to raczej nie zapewnia.
                      Swoja drogą nie wiem czy to się tak da zabezpieczyć przy wciśnietych tych plastikowych kostkach do wkręcania tapicerki.
                      Koledzy. Poradźcie jeśli macie w tym jakieś doświadczenie?

                      Myśłalem nawet o silikonowaniu tego wkoło. Tylko czy to ma sens?
                      Czekam na rady...

                      (Ostatnio wsiadlem do samochodu w ktorym serio capiło - nie chcę żeby mnie też to spotkało i waliło wilgocią"
                      Combi 1.9TDI

                      Komentarz


                      • #36
                        Najlepiej to jest to zrobic tak, ze do srodka drzwi przykleja sie najpiew folie, po ktorej woda splywa na sam dol drzwi. Wtedy nawet jak auto stoi pod katem to woda sie nie przelewa. A tak, to niestety woda ma to do siebie, ze jak mata w dolnej czesci lekko pusci to mamy wode w srodku. Do tego nie mozna zapomniec o daszku nad glosnikiem, tam sie potrafi sie nalac, nie mowiac juz o tym jak to zamarznie na glosniku. Troche slabo zostalo to przemyslane, zupelnie inaczej niz w Golfie 4.
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • #37
                          Zamieszczone przez Maicroft
                          Najlepiej to jest to zrobic tak, ze do srodka drzwi przykleja sie najpiew folie, po ktorej woda splywa na sam dol drzwi. Wtedy nawet jak auto stoi pod katem to woda sie nie przelewa. A tak, to niestety woda ma to do siebie, ze jak mata w dolnej czesci lekko pusci to mamy wode w srodku. Do tego nie mozna zapomniec o daszku nad glosnikiem, tam sie potrafi sie nalac, nie mowiac juz o tym jak to zamarznie na glosniku. Troche slabo zostalo to przemyslane, zupelnie inaczej niz w Golfie 4.
                          No niestety zrobił mi to "fachowiec" :/.
                          Generalnie teraz nie bardzo jest co z tym zrobic. Trzebaby wszystko zrywać i na nowo kleić.
                          Właśnie czytalem o tym daszku nad głośnikiem ale ni diabła nie mogę zrozumieć o co chodzi z tym daszkiem ... jak to ma być zrobione. Chodzi o ochronę głośnika w środku?
                          Teraz to nawet trudno mi powiedzieć czy jest jakiś daszek.
                          Combi 1.9TDI

                          Komentarz


                          • #38
                            Musisz miec daszek nad glosnikiem od srodka, bo woda kapie na glosnik, a bywa ze gdzies sobie szczeline znajdzie i splywa wlasnie na uszczelke i do srodka.

                            Link

                            Tu dobrze widac o co chodzi
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz


                            • #39
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              Musisz miec daszek nad glosnikiem od srodka, bo woda kapie na glosnik, a bywa ze gdzies sobie szczeline znajdzie i splywa wlasnie na uszczelke i do srodka.

                              Link

                              Tu dobrze widac o co chodzi
                              Dzięki.
                              Szczerze mowiac ten daszek to akurat słaby punkt tego opisu. Ale rozumiem.
                              Od środka czyli wewnatrz drzwi nad tylną częśccią głośnika.
                              Ech to pewnie mi ten "spec tego nie zrobił"
                              Nie chcę aż tak rozgrzebywać niestety a pewnie by warto było.
                              Na razie zostane przy tym swoim "doszczelnieniu".. zobacze jaki bedzie efekt.
                              Jeszcze poprawie drzwi kierowcy. Mam nadzieje ze mimo ze ten panel jest inny niz po str pasazera to nie bedzie problemem wiekszym
                              Combi 1.9TDI

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X